РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник - събота
от 10:00 до 17:30 часа
Онлайн магазин за дамски и мъжки дънкови и спортно-елегантни дрехи и аксесоари
РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник - събота
от 10:00 до 17:30 часа
КАК ДА ПАЗАРУВАМ ОНЛАЙН?
Трябва да сте навършили 18 години и да предоставите адрес в България за доставка и плащане.
Артикулите не могат да се запазват, затова когато направите своя избор, не чакайте прекалено дълго.
Когато приключите с избора си и сте добавили в кошницата си желаните от Вас артикули, кликнете върху нея, за да направите поръчката си. Цената и наличността ще бъдат показани. Можете също да редактирате Вашият избор в този момент. Когато сте готови, преминете към плащането, като следвате указанията.
След като направите поръчката си, ще получите потвърждение на електронната си поща. Ще бъдете уведомени допълнително с e-mail, когато Вашата поръчка бъде изпратена.
Ако Ви е необходима помощ, моля, обадете се на телефон 032 805020 – за нас ще бъде удоволствие да Ви помогнем!
КОЛКО ЩЕ МИ СТРУВА ДОСТАВКАТА ПРИ ПАЗАРУВАНЕ ОНЛАЙН?
Сумата за доставка до посоченият от Вас адрес зависи от стойноста на Вашата поръчка и от времето за което желаете да Ви я доставим.
1. Ако общата стойност на Вашата поръчка е над 99,90лв, то тогава Вие не дължите нищо и доставката е за наша сметка.
2. Ако общата стойност на Вашата поръчка е под 99,90лв, то тогава трябва да заплатите 4,90 лв.
ПРАТКИ, КОИТО НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ДОСТАВЕНИ
Ако куриерът не успее да достави Вашата пратка, ще опита отново. Ако и вторият опит е неуспешен, за кратко пратката ще остане в склада на куриерската фирма и след това автоматично ще бъде върната на Индиго Фешън.
КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА ДОСТАВКАТА?
Времето за доставка на Вашата поръчка ще бъде до 2 (два) работни дни. По време на празнични дни като Коледа и Нова Година, с оглед на голямата натовареност на спедиторските фирми по това време има голяма вероятност Вашата поръчка да не пристигне в посоченото от нас време, за което се надяваме, че ще бъдем разбрани.
КАК МОГА ДА ВЪРНА СТОКА?
Ако желаете да върнете закупен от нас артикул, моля, използвайте следните стъпки:
Разпечатайте Бланката за връщане на стока и попълнете внимателно полетата в нея.
След като попълните, приложете Бланката за връщане към артикула/ите които връщате, заедно с копие от документа издаден Ви от куриерската фирма.
След това изпратете пратката на адрес: гр.Пловдив, ул. Брезовска 27, офис на Спиди 656, тел.0885 602 754.
След приемане на върнатата пратка и преглед на артикулите, наш служител ще се свърже с Вас
Вие можете да върнете или замените артикулите, закупени от Индиго Фешън и в някой от нашите магазини в гр.Пловдив.
АРТИКУЛ, ДОБАВЕН В МОЯТА КОШНИЦА, СЕ ОКАЗВА ИЗЧЕРПАН ПРИ ПЛАЩАНЕТО?!?
Артикулът се резервира само след като Вашата покупка бъде платена. Ако един артикул е много популярен, то той може да бъде наличен, когато го поставяте в кошницата си, но да бъде изчерпан когато преминете към етапа на плащането. Затова нашата препоръка към Вас е след като сте готови с избора си и добавите желаните от Вас артикули в кошницата си, да не отлагате прекалено дълго тяхното закупуване!