Поръчките се изпращат до Вас с право на ТЕСТ И ПРЕГЛЕД ПРЕДИ ПЛАЩАНЕ. Това Ви дава възможност, когато получите пратката от куриера да я отворите, разгледате и тествате в рамките на 10 минути. Ако поръчаният от Вас артикул не е Вашия размер или не отговаря на очакванията Ви, имате право да откажете пратката. Заплаща се единствено връщането на пратката до нашия склад.
За повече информация, можеда се свържете с нас на някой от посочените на сайта телефони.
КОЛКО ЩЕ МИ СТРУВА ДОСТАВКАТА ПРИ ПАЗАРУВАНЕ ОНЛАЙН?
Сумата за доставка до посоченият от Вас адрес зависи от стойноста на Вашата поръчка.
1. Ако общата стойност на поръчката е над 100 лв, то тогава доставката е за наша сметка.
2. Ако общата стойност на поръчката е под 100 лв, то тогава трябва да заплатите 5,90 лв.
3. Ако изпращате пратка към нас с цел замяна или връщане, куриерската такса плащате Вие.
За повече информация, може да се свържете с нас на някой от посочените на сайта телефони.
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
Всеки артикул закупен от INDIGO Fashion, може да бъде върнат или заменен с друг в рамките на 30 календарни дни от датата на получаването му. За целта не трябва да е ползван, пран, гладен, изцапан и с липсващи аксесоари, които са част от артикула. Трябва да е със запазен етикет и опаковка.
ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ
За замяна на артикул, моля свържете се с нас на някой от посочените на сайта телефони, за да се уточни с какъв друг артикул желаете да замените. След това ще Ви изпратим новият артикул и когато куриера Ви го достави, ще вземе от Вас този който искате да се замени. Куриерската услуга по връщането и новата доставка е 11,80 лв. и се заплаща от Вас. Изключение са случаите при които връщането е по наша вина (дефектен или грешно изпратен артикул). Ако новият артикул е с по-висока цена, към куриерската услуга се добавя и разликата в цената. Ако новият артикул е с по-ниска цена, то тогава той първо трябва да се върне при нас. Ние ще Ви възстановим сумата по банков път, а Вие можете да си направите нова поръчка.
ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ
Необходимо е да се попълни Бланка за връщане и замяна, която се намира в плика придружаващ Вашата пратка. За изпращане на пратки до нас, моля използвайте услугите на куриерска фирма СПИДИ. Куриерската услуга по връщането се заплаща от Вас. Също така може да замените или върнете артикулите и в някой от нашите магазини в гр.Пловдив. Информация за тях може да намерите тук: МАГАЗИНИ. За целта в магазина трябва да се представи попълнена бланката за връщане.
Адрес за връщане: гр. Пловдив, ул. Брезовска 27, офис на СПИДИ 656
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА
Възстановяването на суми става САМО по банков път в срок от 15 работни дни от датата на получаване на върнатият артикул. За целта в Бланката за връщане и замяна задължително се попълва името на банката, номер на банкова сметка (IBAN) и титуляр на сметката. Пратки, изпратени към нас с начин на плащане “Наложен платеж” и без платена куриерска услуга по връщането на пратката, нямат да бъдат приемани! Артикули получени с липсващи аксесоари ще бъдат връщани към клиента.
За връзка с нас: Тел: 0888 006 900 / 032 80 50 20 e-mail: [email protected]
ДОСТАВКА
Всички наши пратки са с възможност за ПРЕГЛЕД и ТЕСТ преди плащане.
Доставяме нашите пратки с фирма СПИДИ, до 2 (два) работни дни след направена поръчка. Изключения може да има по време на празнични дни като Коледа и Нова Година, с оглед на голямата натовареност на куриерските фирми.
Потребителят получава SMS от СПИДИ в деня на доставката, в който е посочен номера на товарителницата и сумата, която трябва да заплати.